ဓာတ္ပံုေပၚ Click တခ်က္ေထာက္ၿပီး ပံုႀကီးအျဖစ္ ျမင္ေတြ႕ႏိုင္ပါသည္။ ဘေလာ့အား http://smnk.tk/ လိပ္စာျဖင့္ ဖြင့္ပါက ျမန္ဆန္ပါသည္။

“ဓမၼျဖစ္ျဖစ္ ဓနျဖစ္ျဖစ္ ကိုယ္ပိုင္ျဖစ္မွ ကိုယ့္ဥစၥာ”

ေလာကေရးရာ စကားနဲ႔ ေျပာရင္ ဓမၼ-တရားဆိုတာလည္း ကိုယ္တကယ္က်င့္ျဖစ္မွ တကယ္တရားရဲ႕ အႏွစ္သာရကို ခံစားရမွ ကိုယ္ပိုင္ဥစၥာျဖစ္တယ္။

ဥပမာ-
တရားရိပ္သာ တခုကို သြားၿပီး တရား၀င္တယ္ဆိုပါစို႔။
ဟုိမွာ တရားမ၀င္ခဲ့ပဲ စကားေျပာ ေလပန္းၿပီး ျပန္လာတယ္ဆိုရင္ သူ႕အတြက္ ကိုယ္ပိုင္ဥစၥာျဖစ္မသြားဖူး။
တရားျပတဲ့ ေဟာတဲ့ ဆရာေတာ္ကေတာ့ တရားေဟာ တရားျပလုပ္မွာပဲ ကိုယ္က နာယူခဲ့မႈ က်င့္သံုးခဲ့မႈ မရွိခဲ့ဖူးဆိုရင္ ကိုယ့္အတြက္ အဲဒီတရားေတြက ကိုယ္ပိုင္ဥစၥာ မျဖစ္ဖူးေပါ့။

ဓန ဆိုတဲ့ ပစၥည္းဥစၥာမ်ားလည္း အလုပ္ေတာ့ လုပ္ခဲ့ပါရဲ႕ ႀကီးပြားတိုးတက္မလာဘူး၊ ကိုယ့္အတြက္ ဘာမွ မက်န္ခဲ့ဘူး ဆိုရင္ ကိုယ္ပိုင္ဥစၥာ မျဖစ္ပါဘူး။

ဦးဇင္းတို႔ ေဒသကလူေတြ ေက်ာက္ထြက္တဲ့ ဖားကန္႔ဘက္ကို အၿမဲတေစ အလုပ္သြားလုပ္ေလ့ရွိၾကတယ္။
အခ်ိဳ႕လူေတြကေတာ့ ခ်မ္းသာသြားၿပီး အခ်ိဳ႕လူေတြကေတာ့ ဒီအတိုင္းပဲ လက္ဗလာနဲ႔ ျပန္လာၾကတယ္။
ဖားကန္႔က ေက်ာက္မထြက္တာ မဟုတ္ပါဘူး။ ေက်ာက္ထြက္တယ္။ ကိုယ့္အတြက္က်န္ေအာင္ ကိုယ္ပိုင္ဥစၥာျဖစ္ေအာင္ မလုပ္တတ္ခဲ့ၾကတာ။

ဒါ့ေၾကာင့္ ဓမၼမွာပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ဓနမွာပဲျဖစ္ျဖစ္ လုပ္ၿပီေဟ့ ဆိုရင္ ကိုယ့္အတြက္က်န္ေအာင္လုပ္။ ကိုယ္ပိုင္ျဖစ္ေအာင္လုပ္ေပါ့။
ရည္မွန္းခ်က္ကိုက ကိုယ့္အတြက္က်န္ရမယ္ ကိုယ္ပိုင္ျဖစ္ရမယ္လို႔ ထားၿပီးလုပ္ရင္ ျဖစ္ပါတယ္။
ကိုယ္လုပ္ျခင္းရဲ႕ အဓိကရည္မွန္းခ်က္ ေပ်ာက္ၿပီး ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းေရာက္ရံု ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းမွာ စကားေျပာခဲ့ရံုတို႔၊ အလုပ္စခန္းေရာက္ၿပီး နည္းနည္းေလးအဆင္ေျပတာနဲ႔ သံုးျဖဳန္းလိုက္ရံု၊ နည္းနည္းေလး အစဥ္ေခ်ာတာနဲ႔ ေရသာလိုက္ေနရံု လုပ္ေနလို႔ကေတာ့ ကိုယ္ပိုင္မပါ လက္ဗလာနဲ႔ ျဖစ္သြားႏိုင္ပါတယ္။

ဘယ္ေနရာမဆုိ ကိုယ္ပိုင္ဥစၥာျဖစ္ေအာင္ ႀကိဳးစားၾကပါလို႔ တိုက္တြန္းလိုက္ပါရေစ-

အရွင္ေတဇနိယာလကၤာရ (ေခတၱ-ကိုလံဘို)